Superskön dag trots omständigheterna av gårdagen.

Hej hallå tjenna.

Jag kan börja med att berätta om gårdagen , den var mycket mycket trevlig ( eller ah iallafall tills kl blev ett).
En av mina bästa vänner Nicole ska snart åka till Usa för att lära sig bättre ebgelska och jobba lite som aupär.
Där ska hon tillbringa hela fyra veckor. Jag måste säga att jag är en gnutta avis faktist.
Så himla glad för hennes skull , Hon gör min faktist stolt.
Men iallafall så eftersom hon snart ska åka så ville jag träffa henne en sista gång innan .
Hon och några andra av hennes vänner hade bestämt sig för att gå på krogen , så jag och min pojkvän hänkade på.
vi började att föra på Dovas för att sedan kila vidare till Mango , men det var så himla lång kö där så vi bestämde oss för att dra någon annan stanns , och kvällen tillbringades på (?) hmm jag har ett minne som en guldfisk så pinsamt nog kommer jag inte ihåg vad stället henne nu bara för det :O ( för jag var inte så full när vi gick dit)
jag måste erkänna helt enkelt att jag glömt bort det. vilken jävla tur att man är människa och kan glömma saker haha. Aja iallafall så tillbringade vi kvällen där med mycket trevliga människor , bra music och mycket dans . Super roligt var det verkligen ( tack nicole så mycket för en fin kväll med dig).
Dock då kunde kvällen sluta lite bättre än vad den gjorde , jag drack så klart , men kände mig knappt en påverkad , men sen då tog vi ett tequila race , och det tog inte många minuter innan det smällde till i skallen , fyfan rent ut sakt . Det var hemst jag vart så jävla rund om fötterna att jag var tvungen att sätta mig ner och kämpa emot att inte spy nej ysch det var verkligen inte roligt. Jag höll typ på att decka i Min pojkväns famn när en vakt kom fram och sa bah du vet väl att man inte får sova här , jaa självklart sa jag så sa han jag tror det är bäst att du går nu du är för full , haha jag bah nej jag är inte full , 8 mm nej visst int haha) vilket fall som hellst skrattade han bara åt mig och gick där ifran , så jag fick vara kvar men nej jag ville bara hem till sängen , så vi drog strax efter. Hela tågresan hem vill ni inte veta om haha . Herrejävlar.
skönt nog så är jag inte bakis idag :D Nogpratat om gårdagen.

Nu går jag över till idag istället för den här dagen har vart helt underbar.
Jag vill börja med att tacka min pojkvän för att han hjälpte mig så mycket igår, verkligen jätte tack . jag älskar dig över allt annat.
Och imorse vaknade jag av ett stort smile och en stor kram.
Man kan inte vakna på ett bättre sätt än när den man älskar kramar och pussar på en , mm underbart. vi  hade bestämt att vi skulle åka och storhandla idag , maat inte så jätte roligt men faktist mysigt.

men vi kom inte iväg förns typ fyra.
För innan tappade Ad upp ett bad och gav mig värsta jävla sköna massagen.
Käkade lite lunch , städade huset sen drog vi.
En helt okey dag faktist.
Nu så är han och jobbar :(
kommer inte hem förns tio .
Jag ska börja med att laga mat nu , idag blir det kokta morötter , köttbullar , Gräddsås , potatis och lingonsylt , snabbt och bra :)

Hoppas ni får en fortsatt fin kväll
Puss och kraaam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0