Mascara.

en Fransböjare är ju A och O för att fransarna ska se fina och långa ut , men om man inte har en bra maska så spelar det ingen som hellst roll.
jag kör på hela serien från id sminket och jag är verkligen suuper nöjd med det.
Jag vet inte hur många olika märken jag har prövat när det gäller smink men id är helt klart toppen braa!
Visst det kostar en hel del , men jag lovar det är mer än värt pengarna .
finns inte en enda annan tex fondation som täcker lika bra som id så måste faktist göra lite reklam för det.
Sen när det gäller mascaran från id finns det en som är grym den heter id bare och den ger jätte fina långa fransar.


 

lite information : 

 

En hudvänlig make up baserad på 100 % naturliga mineraler. Större delen av produktsortimentet är helt fritt från konserveringsmedel, parfym och konsistensgivare, mineralolja, syntetiska färgämnen och andra kemiska ingredienser som kan ge känslig hud eller täppa igen porerna. Produkterna är ej testade på djur.

Bare Minerals mineral foundations passar alla hudtyper, även de mest känsliga. Det har även visat sig att att dessa foundations  med SPF 15 ger en markant förbättring av hud med acne och rosacea efter endast 2 veckors regelbunden användning.

Bare Minerals Foundation SPF 15 döljer fina linjer, rodnader och ger huden en vacker och naturlig lyster. Den har högt UV-skydd och förebygger hudens åldrande.

man kan få ett startpaket för runt tusenlappen. Verkligen värt att pröva!

Pösssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0