Hööst..

Det är så mysigt med hösten tycker jag.
Jag kollar ut genom fönstret och ser att solen fortfarande skiner lite och löven har massa olika färger.
Visst att det börjar blir kallare och kallare ute , men tänk possetivt!
det är ju nu det mysiga börjar, man kan ha på sig massa mysiga koftor , sätta på sig sköna sockor eller tofflor inne och tända massa ljus.
Åh vad det är mysigt , jag som verkligen älskar ljuus det är en av dom bästa sakerna att inreda ett hem med , fina blommor och mycket ljus.
jag hoppas faktist att det blir en riktigt kall vinter med mycket snö..
Dels för att det är så vitt och fint ute då och sen att det inte blir så slaskigt och skitit på gatorna , visst nu när man bor i stan så kanske man inte får se så himla mycket vit snö, men vilken tur att jag har en mamma och pappa som bor långt ute på landet så man kan få komma dit och mysa lite framför öppna spisen . Jag länktar faktist lite efter det.
Och nu kan man ju med gå ut i skogen och skrota , kanske plocka en och annan höstkantarull hihi :P

jag ska ta och börja med maten nu , hmm undra vad jag ska laga ?
men först lägga upp lite mysiga höstfoton så att kanske flera än jag får en liten höstfeelig om man inte redan har det ;D



Kommentarer
Postat av: anna

skorna var riktigt snygga!

2010-10-21 @ 15:21:16
URL: http://annaojendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0