God eftermiddag!

hej hallå.
Jag hoppas att ni mår bra, det gör jag .
dock lite trött bara.
Vaknade imorse kl åtta , inte så himla mysigt att vakna så "tidigt" om det inte vore för att jag vaknade av en bamse kram och en stor puss från min underbara pojkvän.
Sen bärde det av till lastbilen , för idag har jag åkt med honom på jobbet , hade nog hoppat det om han inte lovade mig dooonken. hihi
för alla som inte vet det så jobbar min pojkvän som blommstergrossist ( han levererar blommor till blomsteraffärer)
och det är lite roligt faktist eftersom jag själv är florist och jobbar i en blomsteraffär :D
nu har jag fått mitt efterlänktade donken precis , så jag passade pöå att skriva lite :)
jaa och hur ska den här kvällen sluta ?
det blir nog till att komma hem ganska sent , laga mat sen ska jag tappa upp ett varmt bad lite badskum en flaska rött vin och lite ljus , det behövs efter en kall grå regning höstdag.
hoppas ni alla får en lika mysig kväll som jag.
jag ska försöka att ta mig lite tid och skriva igen senare.
Tills dess ha det bäst.
puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0