Det var länge sedan vi hördes vid. Beklagar.

Hej alla!
Jag ber så hemst mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit på så himla länge.
Mitt liv har förändras en hel del.
vet inte ens vart jag ska börja? :O
Jo jag kan börja berätta att jag har träffat en underbar kille , Adrean.
Jag är så obeskrivligt kär i honom , helt sjukt!
Vi har köpt en lägenhet i Bromma för ungefär tre veckor sedan och där trivs vi jätte bra.
Varför har jag inte tänkt på att bo i bromma förut igentligen ? :O
Det är ju toppenbra , precis vid brommaplan , nära till allt och väldigt centralt me love it!
Därremot så var det väldigt mycket jobb i lägenheten.
Vi är helt klara med sovrummet , där vi har målat och tappetserat om från golv till tak och resultatet blev jätte fint verkligen! ( kommer upp med bilder när min kamera fungerar igen)
sen har vi målat klart i vardagsrummet med :D
Betsade golvet idag så nu är allt klart där , fattas bara möbler så klart , men soffan är beställd lite synd att det är 4-6 veckors leverans bara men om man väntar på något gott så aa ni vet väntar man inte för länge ;D
Det som är kvar att fixa och dona med nu är hallen som jag ska måla om imorgon ,( mellangrå)
(hela lägenheten ska gå i grått vitt svart och silver detaljer).
sen är det köket som vi ska byta ut hela och även badrummet. Sen är det ett litet rum kvar som man kan ha som en liten walk in clusive ;D.
Så det är en hel del jobb kvar men fan vad fint det blir ! :D
Sen kan jag även berätta att jag har sagt upp mig på mitt förra jobb , Det är alldelles för långt att åka från bromma till Åkersberga varje dag , och en till av andledningarna är även att jag har jobbat som florist i fyra år så det skulle vara roligt att pröva något nytt när man endå har slutat , frågan är bara vad?
Det är ju tyvärr inte så att jobben växer på träd :/
men än så länge har jag inte sån jättepanik att hitta ett nytt jobb , jag vill lägga ner krut på lägenheten så den blir klar så fort som möjligt först. :D
Nu vet ni lite av vad som händer i mitt liv just nu , och jag lovar jag ska börja skriva lite mer nu , nu när jag har lite mer tid för det.
Berätta om hur ni har det nu! Mår ni bra ?
Är det något spännande som hänt er på senaste?

Puss och kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0