älskar!!

Jag har blivit helt betagen i en perfym!
mmmmh den luktar så himla gott.
Det är en ralph lauren och heter romance.
Jag har letat efter en ny perfym väldigt länge men har vart så insnöad på min förra
(jean paul) men nu har jag äntligen bytt.
Den nya doften beskrivs :Ralph Laurens klassiker Romance är en parfym som är tidlös och elegant, feminin och evigt ung. Romance är framför allt en slående vacker parfym. Allt är välbalanserat och harmoniskt, både flaska och innehåll.

Doften är ung, fräsch och klassisk, på en gång. Tack vare accenterna rosor, viol blir Romance somrig och frisk, och med mysk och ingefära läggs ett skimmer av kvinnlighet till denna känsla. Lite ekmossa på det och parfymen får ett djup som ger en feminin botten, som en fördold liten hemlighet.

Ordet som kommer över den som känner denna doft är: delikat. Som dagparfym gör den sig mer än rätt, vid alla tillfällen.
Och jag lovar det stämmer me lovet it!
Den är inte så dyr heller , kostar runt en 400 kr , vilket innebär att jag kommer spara 400 på att köra den här ett tag. toppenbraa :D

pyss pöss


Kommentarer
Postat av: Kitty

Låter som en god parfym, måste testas!



Ha det fint!

2010-10-11 @ 16:21:28
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: daella

Shoppa make up och hudvård till riktigt bra priser, just nu 20% rabatt. Alltid 30 dagars öppet köp och du handlar mot faktura = du betalar när du får varorna hemskickade!! Fynda nu!

2010-10-11 @ 16:33:05
URL: http://daella.se/
Postat av: :DDDDDDDDDDDDDDD

isabelle says:

2010-10-11 at 16:42

jag måste faktist hålla med om att pernilla alla gången inte alls är rolig att varken titta på eller lyssna till. Hon är faktist en ganska jobbig/töntig person , en aning omogen.



du är den patetiska omogna fjortisen dö.

2010-10-11 @ 16:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0