AJAJ! :'(

Fan vad det suger att vara tjej iblan!
Speciellt när det är dags för mens.
Yschh hatar det!!
Först går man och väntar och väntar och den kommer inte , så man börjar fundera på om det kanske gror något i magen.
Men nej sen en vecka senare så kommer den , inte kul alls , Det gör så inihelvete ont.
Just nu knarkar jag ipren och tröstäter godis och coca-cola.
(ibland får man tycka synd om sig själv)
hihi.
Tänk om man kunde få växla om och vara kille iband.
Dom slipper mens , dom behöver inte föda barn hmm vad finns det mer?
säkert miljoner saker.
Fast nää jag är iallafall väldigt glad över att jag är brud och inte kille sådeså!

Jag ska fortsätta att tjocka i mig mina kakor.
Hoppas ni mår lite bättre än vad jag gör just nu.
pyss pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0