Morning Morning

Godmorgon på er solstrålar.
Idag vaknade jag fakttist "tidigt"
kl åtta , ovanligt för att vara mig.
Men det var en mysig morgon , jag och min pojkvän badade , älskade , sen åt frukost tsm innan han åkte till jobbet.
Nu är man ensam ett par timmar igen :(
men jag kommer att fördröja tiden med mycket saker idag.
Först ska jag lacka två dörrar som jag målade igår , sen ska jag städa/ Diska , Måla taket i badrummet och sedan måla typ hela köket , det ska vara vita köksluckor med svarta handtag och svart bänk.
Det kommer se lite finare ut iallafall tills vi ska byta hela köket och badrummet , men innan vi gör det måste vardagsrummet vara klart , och det kan tyvärr inte bli klart förns om tre veckor ca , det är då våran beställda soffa kommer , och efter soffan kommit ska vi köpa resten av möblerna till vardagsrummet.

Vad ska ni söta göra idag?
Nu ska jag sätta igång.
Vi hörs lite senare , tills dess må bäst!
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0