mjukis dress

Jag ser typ ut som en blöt katt nu!
Jag har vart i stan och införskaffat mig en ny mjukisdress.
Min hade typ blivit söndertvättad haha ,
Det vart en rosa , som passar till mina söta tofflor ;)
Men det var inte så rolig dag att gå i stan på tyvärr , ysch regnade som fan , men jag får skylla mig själv som glömde paraplyet , så det vart en kort runda , in på ett café fort och fika , sen ut och köpa dressen , sen hem igen :P
Vad ska man göra resten av kvällen då?
ååh tråkigt , ska nog ta mig tid att städa lite .
hoppas ni kommer få en roligare eftermiddag än jag .
vi hörs , tills dess må bäst.



Jag köpte den längs till vänser.
Men för några som inte vill lägga så mycket pengar på sånna , har jag satt upp liknande dresser till billigare pris :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0