Söndagar är fan en piss dag!

Hej på er alla sötnosar!
Då har man vart hemma ett tag nu och fått saker och ting att bli klara :)
känns toppen att man har hunnit med en del saker idag iallafall :)
Skulle dock ha åkt till stallet och tagit hand om min lilla pärla till häst. men Självklart så klantade mamma sig och blev försenad till jobbet så den planen sprack ganska fort :(
Hur ska man ta sig till väga för att få den här dagen att inte kännas så tråkig och värdelös?
Jag måste faktist säga att söndagar är den värsta dagen på hela veckan , men kan inte gör något roligt överhuvud taget eftersom att det är plugg för dom flesta imorgon . Segt som fan är det med söndagar . Det lite trevliga idag var iallafall att min kusin och hans brud kom hit på en fika. Då kunde jag passa på att få lite råd om hur jag ska ta mig till väga för att orka med det sista i plugget . Uch vad jag är trött på skolan just nu. vill bara komma igång att jobba och tjäna pengar!
Vad har alla gjort idag?
Jag lägger upp en bild på min lilla polle så dom som är nyfikna får se hur han ser ut !
Skriver lite senare om jag inte har annat för mig!
Ha det bäst så länge!
Puss och kramiz



Min lilla pärla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill du bli medlem på gratisbio.se?

Vill du handla kläder och annat med en massa presentkort istället för med pengar?

Vill du ha 25 poäng extra?

Bli då medlem via min länk :D

2010-01-24 @ 17:29:17
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Alla söndagar är inte dåliga.

2010-01-24 @ 20:01:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

åh så fin! :) ♥

2010-01-26 @ 15:58:06
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0