Ser fram emot en mysig dag!

Hej sötnosar!
Vaknade imrse med känslan i magen av att det kommer bli en utmärkt dag.
började dagen med att äta en stadig frukost, sen var det dags för mig att hjälpa sandra at färga håret :P
Idag ska vi åka in till stan för att äta ute och ha allmänt mysigt.
men jag undrar hur jag ska kunna gå i mina lite finare skor? :O
jag har sån jävla träningsvärk i benen efter att sandra och jag har pressas wii träning ;)
men jäklar vad det ger resultat ! *stolt*
just nu väger jag 53.7 min målvikt är 50.
så jag hoppas jag klarar det , fast jag vill ju få mer muskler så då kommer man ju gå upp i vikt , men santidigt få en fastare kropp ;)
nu tjatar sandra på att jag ska färga hennes hår så jag får väl ta och grejja det ;)
hare bäst så länge.
puss och kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0