seeeg!

Idag har jag sovit borta halva dagen , hur skönt som hellst.
sandra har hjälp mig att skaffa en blogg nu :)
ska bli roligt att börja blogga lite :P
haha hennes å min blogg ser väldigt lika ut :P
men jävligt snygg :D
hur skulle jag klara mig utan henne? nä det vill jag inte ens tänka på! ^^
för att få kvällen att gå ska vi kolla på film .
imorgon blir det stan med henne , vi ska ut och äta , Mysigt!
innan filem ska vi träna lite på wii :D
jag är förvånad över att den träningen ger så bra resultat.
haha fast jag är sämt på att rocka rockring , sandra kiknar av garv :P
ha det bäst så hörs vi i morgon.
kanske lägger upp några bilder på morgondagen ;)
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0