En kvällsridtur!

Hej alla Gullegrisar!
Nu har jag precis kommit hem från en väldigt skön ridtur i mörkret.
Det blev stallet iallafall även fast planerna inte var så tidigare :P
Red en timmes lång mysig barbacka skritt runda.
Fas lite bus var man ju tvungen att göra med hihi ;)
Jag red där på landsvägen , en väldigt rak traktorstig , när jag satt och hade tankarna någon annan stanns typ höll på att somna haha , ville jag pigga upp mig lite med lite bus , Glad i hågen tänkte jag ta en liten gallopp upp för en backe , jag gav galloppskänkeln och Gozch (min häst) blev så full i fan av glädje att han hoppade och stutsade som en gummiboll haha , började med en ganska mjuk bockning till ett lite mer galet bakut , Självklart så har man en toppad balans så jag satt ju sjäälvklart kvar haha *stolt* ja det var kvällen bus det ;) . Har ni andra haft en bra söndag?
Nu ska jag nog ta och kolla på johan falk :D
Sen blir det till att hoppa i lopplådan.
Vi hörs i morgon mina kära vänner.
Tills dess säger jag Nattinatt!
Puss och Kramiz

Kommentarer
Postat av: Julían Hernández

Fin blogg !. Ta gärna en titt förbi min :). Kram

2010-01-25 @ 01:39:13
URL: http://jjhg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0