Då var det lördag .

Nu sitter man lite halvbakis och tjockar framför tvn.
jävligt skönt efter en fartfylld fredag.
Måste ju säga att hela fredagen inte var så lyckad dock. haha jag och en polare åkte in för att träffa ett par killar.
Vi hamnade på en italiensk restaurang och det hela slutade med att vi flydde fortast kvickt med tuben. haha vilka nördar helt sjukt , uch och fy.
jaja man har ju varit med om en del galenskaper men det här tog fan rekordet.
en gång aldrig mer säger jag bara ^^
krogrundan vart därremot lyckad. gratis dricka hela kvällen kan inte bli bättre :P
nu ser man fram emot nästa helj även fast den här inte har slutat än.
mer galenskaper , skratt och härliga människor ser jag fram emot.
Jag och sandra ska åka på kryssning på sportlovet så den 25te blir det till att boka då pengarna rullat in . det ska bli så jävla kul!
Jag och sandra ska avsluta den här kvällen med att bara vara hemma , ta det lungt äta popkorn och kolla på robinsson.
ibland får man unna sig en fettis dag , även fast jag inte har nått emot det i vanliga fall haha men men ;)
jag kanske skriver mer senare om jag orkar .
Ha det bäst så länge .
puss ch kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0