underbart!

Jag är så jävla gaalen i choklad !
Men vem är inte det lixom ? haha
Nu har jag kommit på värdens bästa pressent till min
polare som snart fyller år !
Och eftersom att det är för två så hoppas jag att jag får följa med thihi (A)



Chokladprovning för 2

Chokladprovning för 2

Lär er allt om det bruna guldets historia. Följ med på en svindlande resa till regnskogens djupa dalar och upplev den gamla gudaspisens gömda krafter. Lära känna chokladens mytiska och njutningsfulla värld och upptäck nya härliga chokladaromer. Helt enkelt en mysig och lärorik kväll för två!

  • Prova choklad i absolut världsklass
  • Lär er allt om chokladens historia och framställning
  • En lugn och lärorik stund full av njutning

Upplevelsen
Under provningen får ni prova choklad i absolut världsklass och lära er allt om chokladens historia, odling och framställning. Ni kommer att få upptäcka vitt skilda smaker och karaktärer då ni provar choklad med varierande kakaohalt från världens alla hörn. Ni får veta hemligheterna bakom kvalitetschoklad och chokladens hälsobringande effekter.

Viktig information
Barn under 16 år måste vara i sällskap av vuxen deltagare på upplevelsen.
Undvik parfymer och andra starka dofter på provningen!

Varaktighet
Ca två timmar.


Orter
Stockholm, Göteborg, Malmö, Gävle, Jönköping, Lilla Edet, Linköping, Munka-Ljungby, Norrköping, Nora, Uppsala, Örebro.


Hon kommer bli så jävla glad :D


Kommentarer
Postat av: Johanna Ågren

JAG ÄLSKAR OCKSÅ CHOKLAD :P haha kan äta hur mkt choklad osm helst :P

2010-02-16 @ 15:35:38
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0