Underbart!

Hej alla unberbara sööta!
Jag mår så jävla bra idag!
Idag vaknade jag av att ett till jobb ringde,
och ville att jag skulle komma på arbetsinterjuv!
yippie!
Eftersom att jag är utbildad florist ,
Så tänkte jag söka lite sånna jobb med.
Och det gick väldigt fort innan någon ringde
eftersom att jag skickade in en ansökan igår :O
haha.
Kanon.
Så dit ska jag nästa vecka.
Och imorgon ska jag ju på arbetsinterjuv på Krauta
i täby!
Önska mig ett kycka till!
Jag är suuper nervös!

Hur har eran dag vart sötnosar?

Puss&Kramiz



Kommentarer
Postat av: nadja

hoppas du får det jobbet om du vill ha det :) ! kram

2010-02-17 @ 12:09:35
URL: http://nadjaflinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0