Sötnos!

Heljen som var hade vi min faster och farbror på besök.
Som Tog med sig sina små hundar ( powder puff ) rex och wilma heter dom,
Hem till oss för att "kattträna" dom lite haha .
Dom har förut vart helt galna på katter och börjat skälla som aldrig förr
bara man söger "kisse kisse" haha :P
Wilma hon är skit rädd för allt och alla , så hon satt mest i knät hos
min faster och länktade hem.
Därre mot Rex , han skötte sig exemplariskt och fick en ny Polare .
Hjalmar (min kattunge) han spang efter Rex exakt hela tiden ,
Och visse värsta .
Dom har verkligen funnti varandra haha .
Dom kunde inte släppa varandra ensamma ens en seckund.
väldigt roligt att se ;)

När dom väl åkte hem , hittade Hjalmar ett papper (ett gammalt recept )
Ser ut som att han saknar Rex och vill skriva ett brev till honom haha!



                                   Söötnos !



Kommentarer
Postat av: I have been rocking since 1990

Tja . Vilken snygg blogg du har :D följ mej gärna på Bloglovin så följer jag dej . Vill ha massor av bloggar att läsa! Ciao !

2010-02-10 @ 16:44:09
URL: http://jenniiifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0