Söndagar , Veckans segaste dag !

Hej på er alla Goa!

Nu har precis sandra åkt hem .
Det var jätte mysigt att vara med henne igår!
Jag har saknat henne .
Vi tog det så lungt man kan göra , snackade lite skit
kollade på film , och jag tjockade i mig massa godis hihi ;)
Men eftersom att sandra bantar , så åt hon inget!
Och jag måste säga att hon är duktig som klarar av att stå emot!
Det hade jag aldrig klarat :O

Idag är det söndag , och det betyder att det är veckans
seegaste dag!
Jag tycker verkigen inte om söndagar :(
Man kan inte hitta på så mycket eftersom att dom flesta har jobb dagen efter :(
Så idag ska jag och sandra kanske åka in till stan och träffa en polare :)
Det blir nog mysigt , men det är inte riktigt bestämt än ! :P

Vad har alla för plander idag ?

Vi hörs lite senare !
Ha det bäst sålänge!
Puss&Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0