Sliten är förnamnet!

Hej alla Glada!
Hur mår ni efter gårdagen ?
Själv så mår jag si så där haha ,
Det blir mycket partande för mig del igår ,
Jag festade till kl sex imorse , sen var det till att sova till kl elva ,
Sen åka hem , och nu ska jag verkligen frächa till mig en hel del!
Idag ska jag vara med sandra :D
Har länktat efter henne väldigt mycket!
Så jag är jätte glad för att få träffa henne idag :D
Vi ska kolla på film , och ha det lite mysigt , snacka massa sig ,
Och ja you name it !
Sndra har tankat ner två skräckisar , sen två komedier ;)
Vi hörs lite senare gullungar!
Nu ska jag verkligen duscha ! :D

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: linn

hejsan :) kolla gärna in min blogg! ha en jätte bra lördagskväll! <3 (tryck inte in på min blogg, om du tycker de här är reklam)

xoxo

2010-02-20 @ 18:16:25
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0