Seeg!

Hej mina vänner!

Jag kan ju bara sätta ett ord på hur min helj har varit :P
SEEG !
Det hela började i fredags då jag skulle träffa lite vänner och
Gå ut på krogen , Det Blev inte enligt planerna då sjukdom vart iblandat !
Typiskt!
Sen i lördags skulle jag och emma och några till festa ,
Det sket sig även då :( , eftersom att man bor ute på landet *suck* så har man
det kanske svårt att komma hem , och det fanns bara en plats i bilen och taxi hade vissa inte råd med , så
då blev det ännu en dags inriktnig på at sitta hemma och göra aboslut ingenting , dö trist!
Sen hände det grejjer , Fick ett sms runt åtta tiden av en polare som tagga in mig till stan ,
självklart hade sista bussen in redan gått från mig , så jag gick 7 kilometer för att komma till en buss ,
Sjukt jobbigt , väl framme vid bussen så fick man göra en fejkad sms biljett haha ^^
Sen blev det ändrade planer igen , Mot vallentuna där jag stannade på fest! Så kvällen slutade
iallafall jävligt bra , Sjukt roligt var det med bra sällskap!
Så var drickan gratis med , kunde inte bli bättre ;)
Söndag är det nu vilket betyder , inte göra någonting dag typ haha :P
Uch värdelöst med söndagar :P
Har ni haft en bra helg?

Vi hörs lite senare gullungar!
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jobbigt när det är segt sådär :S

2010-02-08 @ 13:20:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0