Man kan inte kalla det annat än ett äventyr!

Hej alla söta!
Hur mår ni ?
Vad har ni gjort idag ?
Jag harde tänk att jag skulle berätta lite om gårdagen och om idag!
Det hela började igår , då en snubbe ringde mig , som bor i södertälje och ville att
Jag skulle komma och hälsa på honom , Jag hade inte mycket bättre för mig , så jag tog med sandra dit ,
Och ditvägen tog i stort sätt tre timmar , Men det var ignet krångel på så sätt påvägen dit , Bara det att det tog en jävla tid haha!
Men det var det värt! , Andreas är helt underbar!
Vi eller ja jag och adde hade det väldigt mysigt!
Sen därremot när jag och sandfra skulle åka hem från dom ,
Så började det med att vi tog en buss från honom till ett ställe där vi skulle ta ett tåg , när vi kom fram till tåget var det inställt pga väder och så.
Och då var vi tvungna att vänta på en ersättningsbuss , Och den väntade vi på i ungefär en halvtimme.
*suck*
När vi väl kom fram till ett annat place där vi skulle ta tåget till centralen så var det helt kaus !
Vi fick vänta på ett tåget skulle komma även där , och det var över en timmes väntande!
Lagom förbannad jag var!
Och det var inte det ända!
Utan när vi kom fram till tekniska och skulle ta 676an så var den med försenad pga kollektion!
Men den behövde vi inte vänta på mer än tio min som tur var!
Efter det hämtade sandras pappa oss i brottby , och nu sitter jag här , 4 1/2 timme senare!
Det betyder att det tog 4 och en halv timme att ta sig hem !
Fy fan säger jag bara!

Jag hoppas att ni har haft en lite mer lyckad dag!
Nu ska jag ta och äta lite!
Vi hörs senare!
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0