Grattis !

Hej alla söta!

Först vill jag bara ge en liten grattis hälsning till min kära mamma
som fyller år idag ! :D

Ja och sen kan jag ju börja berätta att jag precis stigit upp ur sängen :O
Jag kundeinte sova igår kväll , Jag somnade typ runt fem imorse , så
det kanske är så konstigt att jag gick upp så här sent :P
Jaja bara gilla läget att halva dagen har gått och jag har fortfarande på mig morgonrocken !
hahaha!
Nu ska jag gå och äta lite "frukost" haha , och sen kommer den här dagen gå åt till att
sy in två av mina kläder som jag köpte någon gång på rean som är alldelles för stora :P
Det är ett glittersilvrigt linne , och så är det en tub kjol som jag ska göra till klänning ;)
sen får resten av den här dagen gå åt till att fira mammsen ;)
Jag hoppas hon bjuder på något storslaget till middag . :D

Vi hörs lite senare sötisar!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0