Fullspeckad dag!

Hej Gullegrisar!
'Idag har jag verkligen haft mycket att göra!
Först så började morgonen med att jag missade bussen , Typiskt
när jag hade en tid att passa , Så mamma fick köra mig till en senare buss.
Självklart kom jag en timme försent till ett möte jag skulle ha.
Mötet var med min gamla prakitik / extrajobb plats där jag skulle
få ett yrkesbevis att jag är färdig florist . Weeho!
Sen bar det iväg till en interjuv.
efter det gick jag runt och försökte komma på en bra pressent till min mor som fyller
år imorgon. Vilket inte gick sådär jätte bra haha . Jag har så dålig fantasi :(
Och det blir ju inte bättre av att hon inte kan tala om vad hon önskar sig , Hmm ...
Så jag får fortsätta leta imorgon :)
Sen gick jag till pappas jobb (trafikskolan) och pluggade tre timmar på
Körkorts teorin döö trist verkligen . Och svårt som fan är det :O
Jag som har ett mål att köra upp om en månad. då måste jag ha klarat teorin innan haha :D
Övningskörde hem vilket gick kanon bra :D
Nu ska jag ta och laga lite krubb!
Kanske skriver senare om jag orkar!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg med bra texter! :)

2010-02-09 @ 19:40:35
URL: http://hannalineajonsson.blogg.se/
Postat av: janina

:)

2010-02-09 @ 22:52:43
URL: http://lovedrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0