Fredag och Början på Partydagar!

Idag är det fredag , och för dom som känner mig så betyder
Det att det är en början på härliga partydagar! :D
Wehoo!
Idag Vaknade jag faktist ganska tidigt , kl elva , och det är ovanligt för att vara jag :P
Var på ettt väldigt bra humör dessutom :D
Idag ska jag åka med min kära vän Jonna på hemma fest hos Nisse :D
Det var suuper roligt sist så det kommer säkert bli minst lika roligt den här gången .
Åker vid sex ungefär idag , Innan dess ska jag Hjälpa mamma att städa här hemma lite , det är mindre roligt , *suck*
Sen måste jag tvätta mina kläder som jag ska ha ikväll ganska så snart så att dom hinner torka haha ^^ )
Jag kommer inte kunna blogga så mycket i heljen eftersom att jag inte kommer att vara hemma :(
Därför skriver jag mina planer nu , så får jag berätta mer om dt när jag kommer hem på söndag :)
Imorgon ska jag träffa Tim :D , Vi ska åka in till hans mammas lägenhet i sthlm , för hon ska inte vara hemma i heljen så vi blir själva , Mysigt :D
Det vi ska hitta på är att äta gott , kolla lite på film , och dricka några glas vin , sen blir det nog utgång lite senare på kvällen :D
Kommer bli en mysig kväll!

Vad har ni för planer ? :D

Vi hörs nog lite senare under dagen !
Men tills dess så får ni ha det bäst !

Puss& Kramiz

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vad tycker du om OneRepublics låt 'Everybody loves me'? ;D

2010-02-26 @ 18:29:35
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej, allt bra? :)

2010-02-26 @ 18:55:22
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: matilda

Fin blogg =)

2010-03-03 @ 06:31:08
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0