Fan !

Hej alla sötnosar!
Idag vaknade jag alldelles försent :/
Gick upp kl Två idag!
Verkligen inte bra eftersom att jag skulle
åka med mamma när hon skulle åka till jobbet
för att komma till trafikskolan och plugga lite .
Måste verkligen ligga i med pluggandet nu eftersom att jag ska
Köra upp om en månad och innan det måste jag ha klarat teorin :P
Men jag är lite duktig iallafall som fick 63 av 70 rätt på slut testet i fredags :D
Så idag har jag ju sovit bort halva mig dag ! Väldig skönt iförsig , men inte
Så bra för planeringen :(
Jaja jag får ta och komma på något annat nyttigt jag kan göra idag ! :D
Kanske träna?
Har ni några förslag ?
Vad ska alla ni sötnosar göra idag?
Vi hörs lite senare!
Ha det bäst så länge!
Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Backstage with Maja

Fin blogg du har =) allt bra?

2010-02-08 @ 15:34:59
URL: http://backstagewithmaja.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jag har åkt pulka idag :P Svin roligt, särskilt i skogen :P Har bara jobbat och haft det skönt hemma. Du kanske ta en promenad och sen sätta dig framför tvn?? Tycker verkligen det e as skönt att ta en promenad bara så där och sen slappa :D

2010-02-08 @ 16:15:01
URL: http://mickanflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0