Arbetsinterjuvn!

Då var man hemma efter en lång
Interjuv På K-rauta i täby!
Det gick kanon bra :D
Nu kan jag bara hoppas , hoppas att jag får jobbet :D
Jag var hur nervös som hellst ska jag säga ,
Men efter att ha suttit där et tag och svarat på frågor så släppte det.
Vilket var väldigt skönt!
Dom sa att dom skulle höra av dig senast nästa vecka ,
Oavsett om jag får jobbet eller inte.
Så nu är det bara att vänta och se , Och hoppas på det bästa! :D

Vad har alla gjort idag ?

Resten av dagen kommer gå till
Att städa!
Hur tråkigt som hellst ,Tycker verkligen inte om att städa men vem gör det?
Haha ^^ )
Men det är alltid roligt att se resultatet , då känner man sig alltid duktig :D
Jag får poppa music och dansa med golvmoppen hahahah ;)

Hur ser eran fortsatta dag ut?
Händer det nått spännande ? :D

Vi hörs lite senare sötnosar!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0