Äntligen!

Hej på er!

Då har man äntligen fått styr på internett .
Internett har nämligen inte fungerat dom närmaste dagarna :(
Därför har jag inte kunnat blogga på ett tag.
Ber om ursäkt för det!
Men nu är det fixat och klart så nu är det äntligen bara att sätta igång igen!
Ja vad har jag gjort dom senaste dagarna?
Minnet är ju inte på topp direkt haha :P
Jag har bland annat sökt jobb , Vart på möte med skolan , Så nu är allt
med papper om att jag inte går kvar klart. Känns som om en stor sten har lättat från mina axlar.
Super skönt.
Det som därremot inte är så himla skönt är att det är så fruktansvärt svårt att få jobb :( *suck*
Jag får söka allt möjligt skit som finns just nu , men det är igentligen skit samma , bara det blir klirr i kassan ;)
Jag skriver lite senare ,
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Hej

kikade in och tänkte endå passa på att önska dig en trevlig helg :D

2010-02-05 @ 19:43:20
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Amis

Hej,

Vill du vara med och tävla om ett armband från PRINCESS?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Ha det gott!

2010-02-07 @ 15:25:56
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0